Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Poetri Ajoe Den Haag. Meer weten? Ontdek meer
Maria
19 jun 2026 om 6:56
Het was lekker en goed verpakt
Dennis
8 jun 2026 om 20:21
De beste in de regio Den Haag!!!!
Nijland
8 jun 2026 om 20:00
Witte rijst is gratis maar wil je EXTRA mihoen bestellen (extra betaling) vervalt de witte rijst. Niet duidelijk. Rijk gevuld voor 50 euro vind ik ook erg meevallen als je met 2 a 3 volwassenen dit besteld …
Nannette
7 jun 2026 om 9:39
Het was heerlijk
Jolanda
1 jun 2026 om 19:05
Het eten was nog lekker warm toen het bezorgd werd. De smaak was heerlijk, we hebben er goed van gegeten en nog iets over voor de lunch. Prima porties.
Jeannette
31 mei 2026 om 10:11
Bestel of haal regelmatig bij poetri ajoe. Altijd heerlijk! Maar nasi goreng was dit keer te gaar gekookt en bestond uit aan elkaar vastgeplakte deegballen. Ook de hoeveelheid groente en vlees is minder. Kwaliteit/smaak groente en vlees heerlijk!!!!
Rita
30 mei 2026 om 23:24
heel slecht, rijst kleef vies prop, en vlees feet zonder smaak
R
30 mei 2026 om 21:33
Wauw dat was echt heel lekker
Renée
24 mei 2026 om 19:00
Met de gado gado was niets mis. Maar de grote zak krupuk die ik erbij had besteld, was een klein zakje met zes stukjes. Daar is dus iets misgegaan. Zeker erg druk.
Frans
8 mei 2026 om 6:50
Eten was lekker, keurig verpakt en was goed van temperatuur.
Aren
2 mei 2026 om 22:04
Erg lekker eten! Complimenten!